Medley Sweatshirt

Dzisiaj mam dla Was luźny outfit. Vansy, jeansy i bluza od StaffByMaff :) Uwielbiam rzeczy od Staff, możecie być pewni, że jeszcze nie raz zobaczycie mnie na blogu w ciuchach z tej firmy. Bluza ta jest moją ulubioną. Oversizovy krój i skórzane rękawy wpasowują się idealnie w mój styl.  Na kilku zdjęciach możecie zobaczyć też ramoneskę z ćwiekami. 

Dodatkowo zdecydowałam się na małą zmianę. Od wielu czytelników bloga dostawałam miłe komentarze na temat moich włosów. Wbrew pozorom pielęgnacja i dbanie o nie nie była taka łatwa. Postanowiłam pójść ‘na ścięcie’. Zmiany wg mnie są potrzebne. A z efektu jestem jak najbardziej zadowolona. :)













24 komentarze:

  1. bardzo ładny zestaw :) a ta tunika od SBM jest booska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz, świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna ramoneska ! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. powiedz ty mi jakie ścięcie , ja zmiany nie widzę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak :D wystarczy spojrzeć na poprzednie posty :)

      Usuń
    2. Właśnie, ścięłaś włosy Agato? :D

      Usuń
  5. ślicznie wyglądasz,
    prosty i ładny zestaw :))

    zapraszam na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, bardzo lubię czytać waszego bloga i na prawdę biorę do serca wasze porady ;)
    Wiem, że cenicie praktyczność dlatego też chciałabym znać waszą opinie na temat tych oto bucików :
    http://allegro.pl/buty-adidas-originals-honey-rozm-38-23-5-cm-i3016827746.html
    Nie są drogie, boję się tylko, że nie będą się fajnie komponowały w stylizacjach. Co o tym sądzicie?
    Podobają mi się również takie :
    http://allegro.pl/buty-adidas-honey-mid-w-rozmiar-38-i3032839887.html
    Na jakie z podanych padł by wasz wybór? ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałabym te 1 ponieważ są one bardziej praktyczne, a motyw gwiazdek może się szybko opatrzeć i nie pasuje do wszystkich stylizacji. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Świetna stylizacja !!!! Kocham wszego bloga dziewczyny pozdrawiam i ściskam :D zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kurtka, bardzo fajnie współgra z tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki to jest rozmiar bluzy?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit *_*
    +dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna ta bluza:) fajnie tu u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚLicznie wyglądasz:)
    Świetna jest ta bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. W tych włosach też wyglądasz ładnie ; )
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/ ----> zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń