black shirt

Dzisiaj jak wiadomo mamy tłusty czwartek. 'Niestety' ja jestem strasznym łasuchem i nie mogłam się oprzeć zjedzeniu pączków. Na razie zjadłam tylko 4, ale jestem pewna, że na tym nie zakończę. :) A Wy ile zjedliście? :)

Nowy post. :) Dzisiaj po powrocie ze szkoły postanowiłam zrobić dla Was parę fotek. W domu byłam już o 14 tak więc światło było jak najbardziej sprzyjające. A sam outfit składa się z bordowej marynarki, czarnej koszuli (z częściowo odkrytymi plecami) i klasycznych jeansów. Wybrałam błyszczyk w odcieniu jasnego fioletu. Do całości założyłam wyjątkowo wysokie buty. :) 

A.















28 komentarze:

  1. Świetna ta koszula : )) No i bardzo ładny kolor marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, szczególnie podoba mi się marynarka, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że marynarka nie jest bardziej dopasowana ;)
    Ale kolor ma obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje włosy ,a zestaw jak zawsze świetny ,podoba mi się ta marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. CHUDZINKA !!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka super koszula/bluzka nie wiem w każdym bądź razie to cos ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko mi tu sie podoba *.* ładna dziewczyna z Cb;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajną masz tą koszulę ;)
    Fajna stylizacja.!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam zjadłam tylko 3 i jakoś nie ciągnie mnie by zjeść więcej ;p
    bardzo ładne masz nogi! takie chuude.
    zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się! Świetna marynarka;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolor marynarki! :) buty też niczego sobie :) super wyglądasz ! :*

    www.marcherryfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie wyglądasz :) a ja wczoraj nie zjadłam ani jednego pączka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nogi <3 jak bym taką figurę miała to też bym sobie nie żałowała pączków ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))
    Śliczna masz burgundową marynarkę ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. KOLOR MARYNARKI JEST OBŁĘDNY!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna koszula a marynarka ma świetny kolor. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. prosty , klasyczny look :) świetnie!

    OdpowiedzUsuń