vampire lips

Dzisiaj mam dla Was outfit, w którym dominuje (chyba) mój ulubiony kolor - czerń. Są to zaległe zdjęcia z mojego niedzielnego wypadu na zakupy. Bardzo dawno nie malowałam ust na jakiś (jak dla mnie) ciekawy i nietypowy kolor. Ostatni raz chyba w wakacje, kiedy było jeszcze na prawdę ciepło ... :) Dziś użyłam pomadki o głębokim, fioletowym kolorze.

A sam outfit składa się z czarnych rurek, czarnej bluzki ze skórzanymi wstawkami i butów -są to flatformy ASOS nabijane ćwiekami. Te buty tak mocno przyciągają uwagę i dominują, że reszta stroju jest raczej tylko tłem.














22 komentarze:

  1. świetne buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty fantastyczne! ;) Za ile je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje buty podbiły moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wygladasz ; ))

    NEW POST

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja ! buty boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka i genialny kolor szminki!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie kupilas zloty zegarek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zegarek Casio i dostałam go w prezencie. Ale można je kupić online m.in. na asos.com

      Usuń
  8. masz genialne butki :) Sama od niedawna prowadzę bloga poświęconego modzie. Dopiero zaczełam, także przydałaby mi się obiektywna ocena :) http://sandixys.blogspot.com ZAPASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw, bardzo lubię stylizacje w czarnym kolorze!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja, zapraszam na mojego bloga cheatfashion.blogspot.com : D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiej marki szmina? i jaki odcień?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nogi dziewczyno oddawaj ! Świetnie zaczynasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw:) gdzie kupiłaś tą bluzkę?

    OdpowiedzUsuń