parka moro

Ostatnio bardzo modny stał się motyw moro. Bez problemu w wielu sklepach możemy spotkać ubrania, na których dominuje taki wzór. Od dawna zastanawiałam się nad kupnem jakiejś rzeczy. Przeglądałam mnóstwo stron internetowych i wiele razy też odwiedzałam galerie handlowe. Wiedziałam, że moro jest to coś co muszę mieć! Jednego byłam pewna - jeśli mam już coś kupić musi to być kurtka. Spodnie czy też inne elementy nie robiły na mnie aż takiego wrażenia. W końcu udało mi się dostać na allegro parkę o jakiej mogłam tylko pomarzyć! 

Kolejna rzecz, do której zakupu się przymierzałam jest czapka firmy Carhartt. Udało mi się ją kupić na ebay już jakiś czas temu. Jednak z powodu świąt i sylwestra dopiero niedawno dotarła ona do mnie. :)

'Przyszły' do mnie jeszcze dwie paczki. Jedna z Stradivariusa a druga z Pull and Bear. Wszystkie zamówione przeze mnie rzeczy pasują jak ulał! :) Niedługo pokażę Wam moje zakupy. Wciąż jeszcze jednak czekam na paczkę z bluzą od Dirty Swag. I tak oto wydałam moje pieniądze, które dostałam na święta... :(
Jednak cały czas czekam na jakąś nowość od Aloha From Deer! Mam nadzieję, że moje ulubione StaffByMaff oraz Misbehave mnie nie zawiodą. :P  Też lubicie te firmy? Czy wolicie sieciówki, zwykłe sklepy i sh? Moim zdaniem zakupy on-line to świetny sposób na szukanie okazji dla osób, które nie mieszkają w dużych miastach.

A teraz do rzeczy. Zdjęcia zrobione po powrocie ze szkoły, jak widzicie sami jeszcze z plecakiem, który jak dla mnie fajnie pasuje do całości. Jeszcze tylko pomalowałam usta - tym razem na pomarańczowo. Uwielbiam rożnego koloru pomadki i błyszczyki. :) 

Jak Wam się podoba?'

Jeszcze tylko chciałam Wam polecić fajne blogi modowe: Mint river, Klaudia Wagenknecht i a Dancing-Queen. Zapraszam do wchodzenia! :)















czapka - Carhartt
bokserka - H&M
parka - Allegro
jeansy - Cubus
buty - sklep stacjonarny
pomadka -  Kobo-110 orange





31 komentarze:

  1. strasznie mi się ta kurtałka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spoooko look :)

    nowy post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Omomommm ;33
    Śliczny outfit kocie ^^ Ogółem jesteś bardzo ładna .
    Obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja! Pasuje Ci ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawde świetnie wyglądasz : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. rzekłabym - hipstersko ;)
    świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie kurtka to dobry wybór! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nominowałam Cię do zabawy "Liebster Blog"
    szczegóły u mnie,pozdrawiam Eva.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się Wasz blog! :)
    Obserwuję! ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za komentarz ;)super czapka i zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyprzedaż szafy - sama zaproponuj cenę! Zapraszam! https://picasaweb.google.com/102458027938204728893/WyprzedazSzafyArmscye

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz świetnie! Bardzo do twarzy Ci w moro i takiej czapce :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, nominowałam Cię do zabawy "Liebster Blog";) Zapraszam do mnie po szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałyście przeze mnie nominowane do wzięcia udziału w zabawie - Liebster Blog!
    szczegóły na:

    http://magdalena-megi-fashion.blogspot.com

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny outfit :)

    okomody.blogspot.com

    xD

    OdpowiedzUsuń
  16. GREAT POST:) Your blog is lovely and Im now following.

    If you want some cute swedish decor inspiration, check out my blog:)

    Have an awesome weekend dear

    LOVE Maria from inredningsvis.se
    (Sweden)

    OdpowiedzUsuń
  17. super! okulary i szminka, mam na tym punkcie schizę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gdzie robiłaś te zdjęcia na podwórku>? są niezłe;;

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja!
    Uwielbiam moro odkąd tylko zaczęło pojawiać się na ulicach.
    Bardzo Ci pasuje, buty cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zestawiłaś tę parkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. megaaaa wyglądasz <3 parka i beanie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice outfit!
    Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń