now

Siema! Powracam do Was z nowymi pomysłami! Wcześniej niestety nie miałam czasu na dodawanie postów - szkoła i ciągłe wyjazdy. Jednak teraz, kiedy mamy ferie obiecuję, że dodam kilka outfitów.

A poniżej, na zdjęciach możecie zobaczyć proste, codzienne outfity jakie ja i Agata lubimy nosić na co dzień. Mój strój składa się z czarnej koszulki, na którą postanowiłam założyć jeansową katanę. Agata postawiła na koszulę w kratkę, do której zakupu przymierzała się od bardzoo dawna! 



Zapraszamy już niedługo na kolejne posty! :)

K.







K. i A.
bluzka - New Look
katana jeansowa - lokalny sklep
koszula  - Pull and Bear

25 komentarze:

  1. Bluzka i koszula są świetne. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. SPOKO KOSZULA!!

    NOWY POST

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. zauwazylem ze Agata ma prawie zawsze pomalowane paznokcie na czarno :) fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. faaajnie dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, koszula w krate boska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula ♥ P&B rządzi! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra koszula w kratę . Super dziewczyny pozdrawiam Was miło i ciepło . Zapraszam do mnie na nowy wpis

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie ! zapraszam na mój nowy blog modowy czarno-to-widze.blogspot.com i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie wyglądasz. Koszula świetna. ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądacie dziewczyny!:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia ! Koszula z cwiekami niebanalna ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, super! Koszula jest cudna <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula jest cudowna, polowałam na prawie identyczną z Zary ale niestety nie udało mi się ;/

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Lol to nie jest koszula tylko T-shirt... https://www.google.pl/search?hl=pl&q=koszula&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.41248874,d.Yms&biw=1366&bih=643&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=9BL7UPBRiYXgBI3JgcgK

    Ech, młodzież przyszłością narodu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam przecież koszule a nie T-shirt :) A.

      Usuń
  15. Śliczna ta koszula ,no i macie śliczne buźki :)

    OdpowiedzUsuń