Liebster Blog

Nasz blog został zaproszony do 'Liebster Blog'. Podjęłam się tego zadania i odpowiedziałam na pytania zadane przez dwie blogerki (co prawda blog został wybrany przez aż trzy, jednak do pytań zadanych przez Joanne Biesiage nie mogłam dotrzeć, spróbuję kiedy indziej ponownie). Dodatkowo musiałam wymyślić pytania i nominować kolejnych użytkowników. Jest to fajne wyróżnienie, ponieważ jest ono otrzymywane w ramach za 'dobrze wykonaną robotę'. Dziękujemy i do dzieła! 

A żeby nie było aż tak nudno, to na początek wstawiam piosenkę, the XX. Mi osobiście już bardzo dawno temu wpadła ona w ucho. Miłego słuchania i czytania.
 A.


A oto pytania zadane przez Style by Eva :
1. Dokończ. Najbardziej lubię, gdy...
... wszystko się układa i jest dobrze. 
2. Moje motto życiowe ...
Nie mam.
3. Ulubiona książka?
Ciężko powiedzieć. Nie przepadam za fantastyką.
4. W wolnej chwili...
Odpoczywam i spędzam większość czasu ze znajomymi. :) 
5. Czego nie może zabraknąć w Twojej szafie?
Myślę, że ciekawe 'góry' to podstawa! 
6. Film, którego nie potrafię oglądać sama, gdyż się boję, to...
Chyba nie mam takiego. Jednak wiadomo, że filmy lepiej ogląda się w towarzystwie. 
7. Ulubiony napój?
Ostatnio uzależniłam się od cappuccino. 
8. Słodkie lenistwo czy wyczerpujący trening?
Zdecydowanie słodkie lenistwo, jednak nie lubię nudy!
9. Co myślisz o ludziach, którzy Cię nie znają a plotkują o Tobie?
Nie przejmuję się tym i nie zwracam na to uwagi. To ich sprawa co robią i po co.
10. Czy uważasz, że wszyscy faceci są tacy sami?
Zdecydowanie nie!

I pytania zadane przez magdalena-megi-fashion :
1. Co Cię inspiruje?
Bardzo wiele rzeczy, co dzień mam nowe pomysły.
2. Ulubiony trend 2012?
Mam dwa ulubione trendy 2012 : militarny szyk - zieleń i motyw moro a także kolor burgundowy.
3.Najlepszy domowy sposób na wzmocnienie włosów?
Czasem stosuję odżywki na noc i nakładam oleje.
4. Najważniejsze postanowienie na rok 2013?
Mniej imprez, więcej nauki! - choć i tak wiem, że nic z tego :P
5. Wolisz stonowane czy emanujące kolorem stylizacje?
Stonowane, jednak czasem jakieś kolorystyczne szaleństwo nie zaszkodzi. :P
6. Marylin Monroe czy Megan Fox?
Marylin
7. Jak dbasz o włosy?
Co jakiś czas stosuję szampon i odżywkę bez składnika SLS. Nie używam prostownicy. To wystarcza.
8. Najlepsza forma spędzania czasu wolnego?
Z przyjaciółmi!
9. Czy DIY to sztuka?
Ciężko powiedzieć. Jest to praca własnoręczna a więc można traktować ją jako pewnego rodzaju sztukę. 
10. Twoje motto którym się kierujesz?
Nie mam.
11. Wolisz styl romantyczny czy sportowy?
To zależy co rozumiemy przez określenie styl sportowy, jeśli jest to tzw styl miejski czyli na co dzień to jak najbardziej. Jednak w tzw stylu romantycznym czuję się świetnie i bardzo często po codziennym ubieraniu się w spodnie mam ochotę na właśnie taką odmianę. :P  
 

A teraz mój zestaw pytań kierowany do :
1. fashionofashopaholic
2. anetaaneta
3. Mint-river
4. a Dancing-Queen
5. Mademoiselleemich

A oto i pytania :
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogiem?
2. Co stanowi Twoją inspirację?
3. Jaki styl odpowiada Tobie najbardziej?
4. Czy jest coś co chciałabyś w sobie zmienić, jeśli tak to co? 
5. Jesteś od czegoś uzależniona, jeśli tak to od czego? :P
6. Co jest Twoją pasją, poza prowadzeniem bloga?
7. Jakie masz plany na przyszłość?
8. Masz jakieś postanowienia noworoczne, jeśli tak to jakie?
9. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
10. Czego najbardziej nie znosisz u drugiego człowieka?

ZASADY! Jak już wspomniałam, Liebster Blog jest to wyróżnienie za dobrze wykonaną pracę. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania, otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujemy kolejne osoby, układamy pytania i informujemy je o tym.



A tak a propo pytań, jeśli jakieś macie to śmiało piszcie w komentarzach. :)


Troszkę dużo dzisiaj napisałam. Mam nadzieję, że wytrwaliście do końca. :P Jednak już niedługo nowy (mam nadzieję ciekawy) post. Zapraszam.

A.



6 komentarze:

  1. świetny blog ^^ pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominacje, ale niestety jestem za leniwa żeby brać udział w tej zabawie :). Niedługo napisze nową notkę gdzie polecę twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cappuccino powiadasz Agata <3 haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję ;D!
    A co do propozycji... to fajny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń