jeans

Od kiedy tylko pamiętam jeans zawsze był modny, a ludzie chętnie nosili ubrania z tego materiału. Wg mnie jeansowe spodnie są bardzo wygodne i praktyczne. Bardzo lubię zestawiać je z koszulą, również jeansową. Mój dzisiejszy strój jest przykładem właśnie takiej 'kombinacji'. Do tego jeansowego połączenia założyłam szarą koszulkę z ćwiekami na ramionach, a jako dodatek posłużyły srebrne kolczyki kolce, czarna torebka i niezawodne czarne trampki Converse. Jeszcze tylko delikatny makijaż w postaci podkreślonych policzków i pomalowanych ust i gotowe. :)

I zapraszamy na naszego fanpage KLIK

A.








 


bluzka - Pull&Bear
koszula - Pull&Bear
jeansy - Cubus
torebka - Cubus
trampki - Converse
kolczyki - Efekt
pomadka - Manhattan Soft Mat Lipcream 56K


9 komentarze:

  1. fajny rockowy look ;)

    zapraszam

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. połączenie jeans + jeans zawsze się sprawdza. Ja uwielbiam robic 'mundurki, z jasnego, błękitnego jeansu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie :) obserwuję i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Lubię takie proste zestawy, choć sama rzadko się tak ubieram;) Świetna bluzka!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, dziewczęcy look! mega torba :D

    OdpowiedzUsuń