INSTAGRAM

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia (niestety zrobione telefonem) moich ostatnich 'zdobyczy'. Przekonałam się do zakupów przez internet, tak więc kiedy jadę do Bydgoszczy czy też do innych galerii handlowych ciężko jest mi znaleźć coś ciekawego.

Ostatnio kupiłam dużo rzeczy na stronie internetowej sklepu Stradivarius i Pull&Bear. Możecie spodziewać się outfitów i postów w tych właśnie ubraniach. :P

A.


Asos

Cubus

Pull&Bear

Pull&Bear



Na koniec wstawiam jeszcze zdjęcia z wypadu do Piły.









14 komentarze:

  1. KC AGNES <33 I MOJA FRIEEEND ASIAA <3 hahahah ;d - ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie mieszane zdjęcia :). Ciuszki świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  3. torba super:)
    Bardzo mi się podoba ten blog, więc obserwuję (tylko informuję;) )

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny blog!
    Cudowne zdobycze!
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. o Seattle, ja tam właśnie mieszkam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))
    Świetna torebka i koszulka ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się torebka ^^
    świetne zdjęcia !!
    obserwuję i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka naprawdę śliczna, od dawna podobnej szukam :>
    + zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się tutaj! ; )
    ślicznie, będę zaglądać ;*
    lajkniesz moją stronę na fejsie i zdjęcie które będą dodawane ?
    chce się trochę wzbić i osiągać swoje marzenia co do fotografii :3
    z góry dzięki.
    http://www.facebook.com/pages/Marlena-Pi%C4%85tek-fotografie/113163832189702

    OdpowiedzUsuń
  10. ta bluza z asosa i zielona koszulka są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń