czarno - czarne

Cześć! Postanowiłam trochę się poświęcić i mimo mrozu i śniegu porobić zdjęcia na dworze. :) Dzisiaj miałam wyjątkowo dużo pomysłów na outfit, jednak w końcu zdecydowałam się ubrać bluzkę, która baaardzo mi się podoba! Kupiłam ją przez stronę internetową sklepu Stradivarius. Kolorów do wyboru było mnóstwo, ja oczywiście chciałam czarną, jednak stwierdziłam, że musże wreszcie sprawić sobie coś w kolorze! Wybrałam kolor burgundowy, jednak kiedy zobaczyłam i przymierzyłam bluzkę od razu wiedziałam, że czarna również musi być moja! Bardzo podoba mi się w niej przezroczysty tył.

Tym razem spięłam włosy, a usta pomalowałam na kolor czarny. Do tego wszystkiego ciepły czarny płaszcz i sneakers'y. I gotowe! :)
















płaszcz - Pimkie
bluzka - Stradivarius
spodnie - Cubus
buty, sneakers - lokalny sklep
bransoletka - lokalny sklep


19 komentarze:

  1. świetna stylizacja ^^ pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula! Ma bardzo ładny kolor! :)
    Bardzo podobają mi się Twoje oprawki. Nosisz okulary korekcyjne czy zerówki?

    Pozdrawiam,
    Angelika! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzeczka, śliczny kolor kochana :)

    http://marcheri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jesteś szczuplutka ;o
    do twarzy ci w koku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyszedł Ci koczek :) masz racje bluzka jest swietna *.* tez kupilabym 2 kolory a nawet i wiecej :D mozna wiedziec w jakiej cenie? ps czym malowalas usta?
    obserwujemy? :) http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fioletowa pomadka z Essence z limitowanej edycji Wild Craft i na to czarny cień + bezbarwny błyszczyk. Cały czas przymierzam się do kupna czarnej szminki. :)

      Usuń
  6. odważny make up , plus dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. poświęcenie - wiem co to znaczy ! :D : )

    OdpowiedzUsuń
  8. ale usta...:D
    Ladny zestaw :)
    Śliczna jestes :)
    + obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zabieg z czernią na ustach!
    Bardzo podoba mi się transparentna, bordowa bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się Twój zestaw, ślicznie wyglądasz ;) wspaniała ta koszula :3
    nie podoba mi się tylko ta szminka ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarne usta z bordową bluzką wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń