cold cold cold

Dzisiaj mam dla Was posta idealnego na mroźne dni. Postanowiłam założyć zwykłą szarą bluzę ze sklepu House, która jest jedną z moich ulubionych. Ciekawym elementem są rękawiczki, jakie sprawiłam sobie już jakiś czas temu. Są one specjalnie stworzone do ekranów dotykowych. Wreszcie mogę swobodnie korzystać z telefonu bez ściągania rękawiczek w te nieprzyjemne, zimowe dni! :) Polecam.

Zapraszamy na naszego fanpage'a i nowości na nim. :)

K.






outfit:
bluza - House
kurtka - New Look
spodnie - Bershka
szal - H&M
rękawiczki - Glitter
buty - lokalny sklep

8 komentarze:

  1. Śliczna kurteczka :)
    + Nowa notka http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/01/zabiegana.html#comment-form ;*
    + Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie!
    obserwuje, teraz Twoja kolej :)

    www.marcheri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł z tymi rękawiczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój outfit w żadnym stopniu nie jest inspiracją.

    OdpowiedzUsuń