air max


Nie wiem jak Wam ale mi już troszkę znudziło się noszenie spódniczek i sukienek. Na szczęscie już za nami Święta i Sylwester + za mną inne imprezy :) więc mogę znowu wskoczyć w moje ulubione jeansy, założyć t-shirt i sportowe buty.

Ja przed zakupem Air Maxów nadal się 'bronię', te są mojej siostry. Ale kto wie może też je polubię- ponoć są to jedne z najwygodniejszych butów a to bardzo cenię. Co wy o nich sądzicie? Oprócz jeansów mam na sobie bluzkę z Misbehave -Sailor Beware - oversize'owy krój to jest to ! :P











bluzka - Misbehave -Sailor Beware
spodnie - Cheap Monday
buty -  Nike Air Max


15 komentarze:

  1. bylas na studniowceeee ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bylam, bylam :) nawet na dwoch :)

      Usuń
    2. szczesciara ;-P ktora lepsza ? ;-P

      Usuń
  2. brzydkie air maxy

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluzka, ja niestety nie przepadam za adidasami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka ^^ pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie luźne stylizacje i nie martw się- ja nadal nie mam swoich air maxów, pomimo że kilka modeli strasznie mi się podoba :) Jednak cena 400zł za adidasy jest dla mnie zdecydowanie za wysoka! Wyglądasz fantastycznie i taki look świetnie do Ciebie pasuje, oby więcej takich setów na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, ja też wolę pochodzi na sportowo bo te sukienki i spódniczki już mi się co nieco znudziły ;)
    Zapraszam do mnie na bloga dopiero zaczynam i będę brała przykład z twojego bloga bo jest bardzo popularny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty masz sliczne, sama bym soie takie zakupiła !


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też walczę z chęcią nabycia Air Maxów :D!
    Bardzo podoba mi się Twój blog więc również zapraszam do mnie, obserwujemy ? :)
    + pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie air maxy się bardzo podobają, ale nie pasują do mojego stylu- ja wolę klimaty boho i etniczne.
    jednak gdybym miała się na jakieś zdecydować, kupiłabym dokładnie takie, jak masz na nogach :) siostra ma dobry gust!

    OdpowiedzUsuń
  10. mogłabyś podać dokładny model maxów? akurat jestem przed kupnem i szukam w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń