outfit + TAG


Chciałabym Wam  pokazać mój dzisiejszy 'zwyklak' szkolny :)  T-shirtem z fajnym nadrukiem można bardzo łatwo urozmaicić nasz codzienny strój. Swoją koszulkę kupiłam w Carry na mega przecenie- dodam że jest to koszulka męska :) Ostatnio kupiłam też kolejne workery tym razem w kolorze brązowym. Do tego mój zeszłoroczny kożuszek z Bershki i klasyczne jeansy.

Niestety jesień i zima to ciężki czas dla bloggerek- mało światła! Dlatego większość outfitów będzie "balkonowych" :P


A.





Outfit:











Jeszcze jedno!
Zostałam otagowana przez http://stylofefashion.blogspot.com/ by odpowiedzieć na zadane przez nią pytania. Tak więc zabieram się do dzieła :)



1. Buty czy torebki? Jakie?
Buty, oczywiście trampki. A jesienią workery.
2. Ulubiona postać z bajki?
Król Julian
3. Na co przeznaczyłabyś wygrana w TOTKA?
Oddałabym do banku.
4. Jaka piosenka jest aktualnie Twoją ulubioną?
Nie mam.
5. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?
Tuszu do rzęs.
6. Kubek kakao czy filiżanka kawy?
Kubek kakao.
7. Ognisko czy grill?
Ognisko
8. Ile masz wzrostu?
171 cm
9. Jazda na sankach czy opalanie się na plaży?
Opalanie się na plaży.
10.Ulubiony sklep odzieżowy?
Myślę, że H&M.
11. Przyjaciele czy pieniądze?
Przyjaciele! 


A.

12 komentarze:

  1. Podoba mi się T-shirt :)

    12.Przyjaciele czy miłość? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki bardzo za odpowiedź w TAG-u . Bardzo fajny strój !
    Bardzo dziękuję za odpowiedź ;)
    Coffe♥

    stylofefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry casual. Faktycznie, t-shirt ma świetny nadruk! :)
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby banalnie a jednak robi stylizacja pełna dobrego gustu!
    Na codzien jak najbardziej! Wygodnie i modnie i ciepło przede wszystkim!
    :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    Trwa akcja: PRZY ZAKUPIE SUKIENKI MINI SPÓDNICZKĘ DOSTAJESZ GRATIS!!
    :) Zapraszam i życzę udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, buty obłędne :) Też Cię otagowałam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. cześć !
    wraz ze sklepem renee.pl organizuje konkurs w którym do zgarnięcia jest darmowa i dowolna para butów : )

    http://make-life-more-fashionable.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-dowolne-buty-ze-sklepu.html

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne butki! Posiadam podobne, ale niestety nigdzie nie trafiłam na brązowe i musiałam zadowolić się beżowymi.. :>

    Mam nadzieję, że pamiętacie mnie z Kołobrzegu? ;p

    Oczywiście dodaję do obserwowanych!
    magdalena-megi-fashion.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń