Alterra

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać swoją 'kolekcję' kosmetyków Alterry. Moja skóra jest bardzo wrażliwa i sucha. Poczytałam trochę o metodach naturalnej pielęgnacji tj. pozbawionej SLSów, olejów mineralnych i parabenów. Zaczęłam więc szukać kosmetyków, które spełniają te wymagania i do tego są niedrogie. Produkty Alterry są dostępne w Rossmannie i zawierają wyciągi i oleje z różnych roślin. Moim zdaniem oprócz wielu zalet mają też sporo 'wad'. W zestawieniu z tradycyjnymi kosmetykami można wskazać wiele różnic ale dla mnie nie mają one znaczenia, gdy wiem że nie wsmarowuję w swoje ciało 'chemii'. Zapachów jest naprawdę wiele więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Zachęcam was do poczytania na temat naturalnej pielęgnacji twarzy, włosów i ciała.

A.

Moje kosmetyki Alterra




Kosmetyki do ciała

Włosy

Twarz


Znowu zostałam otagowana:) Tym razem przez Marceline Sunnyday


Ja taguje wszystkich, którzy mają ochotę na wzięcie w nim udziału :)



1. Masz jakieś tatuaże? Jeśli nie, to chciałaby/chciałbyś mieć?
Bardzo lubię tatuaże, jednak na razie o tym nie myślę. Jeśli już to mogłabym sobie sprawić jakiś mało-widoczny.
2. Ulubiona książka?
Ciężko powiedzieć. Bardzo lubię książki napisane przez Sarah Dessen. 
3. Czemu zaczęłaś/zacząłeś pisać bloga?
Jest do dla mnie pewnego rodzaju przygoda, oderwanie od rzeczywistości i codziennej rutyny. 
4. Twój ulubiony blog?
Blog bloggerki z mojego miasta - MAFFASHION, ale nie tylko. Jest masa blogów, które odwiedzam.
5. Co masz teraz ochotę zjeść?
Sałatkę owocową
6. Jaką książkę kulinarną chciałabyś/chciałbyś polecić?
Nie czytam tego typu książek. Jeśli jest potrzeba to korzystam z internetu.
7. Czy moda jest dla Ciebie istotna?
W pewien sposób tak. Jest to fajna forma zabawy pozwalająca wyrazić siebie.
8. Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak, to jaki?
Raczej nie. Ale oczywiście w wolnym czasie lubię jeździć na rowerze, rolkach, łyżwach.
9. Stosujesz jakąś dietę?
Nie
10. Masz swój ulubiony program kulinarny?
Ciężko powiedzieć. Jest dużo takich programów bądź kanałów na YT. 
11. Co sądzisz o reklamach na blogach?
Nie mam nic przeciwko, jednak według mnie powinny one być związane z tematyką bloga. 


A.

6 komentarze:

  1. ja jestem wierną wyznawczynią Alterry:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam odżywkę z granatem i aloesem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łooo niezłą masz kolekcję tych kosmetyków :) a ja nigdy nie testowałam.. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki z Altery są całkiem całkiem ;D
    Coffe♥

    stylofefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakich kosmetyków używasz , ze masz takie proste i zarazem ładne włosy ? Te właśnie z Alterry-odżywkę i szampon ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zmieniać szampony co jakiś czas. Bardzo długo używałam szamponu Garnier Fructis - polecam! Później zmieniłam go na Dove (bardzo fajny, jednak moje włosy po nim bardzo się elektryzują, szczególnie zimą) a także na Pantene Aqua Light - również polecam. Co do szamponów z Alterry są one cudowne. Szczególnie w zestawieniu z odżywką, trzymaną na włosach dłużej niż 15minut. Nie zawierają one szkodliwych składników, dzięki czemu włosy nie przetłuszczają się tak mocno. :)
      Moje włosy są proste z natury, nigdy nie używałam prostownicy - pewnie dlatego też nie są zniszczone. :) A.

      Usuń