akcessories


Tak jak obiecałam chciałam wam pokazać biżuterię, którą ostatnio zakupiłam. Bransoletki w stylu 'Malvaretek' podobały mi się już dawno ale ich ceny potrafią być odstraszające! Z pomocą jak zwykle przyszło allegro :) Razem z siostrą kupiłyśmy po 4 bransoletki- ja ze srebrnymi elementami , one ze złotymi :P Tak samo torebki każda wybrała podobny model jednak z okuciami w innym kolorze. Bransoletki łączymy różnie- zależnie od okazji nosimy wszystkie lub tylko jedną.

Dodatkowo kupiłyśmy też bransoletkę 'spike' a także takie kolczyki i collar tips, które możemy przyczepić do każdej koszuli którą posiadamy. W sklepach można kupić wiele ubrań ozdobionych ćwiekami, jednak o wiele taniej można po prostu przyozdobić stare ciuchy z szafy  takimi akcesoriami, a jak się nam znudzą zdjąć i mamy znowu  'zwykłą' koszulę. To praktyczny i tani sposób na odmienienie naszych ubrań.

A w jakie akcesoria wy zakupiłyście w tym sezonie?:)

A.





 
 





13 komentarze:

  1. podoba mi sie! Agata juz sie nie moge doczekac twoich kolejnych outfitow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po weekendzie na pewno dodam coś nowego :) A.

      Usuń
  2. bardzo podobają mi się broszki do kołnierzyków:o chyba sama muszę sobie w końcu zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bransoletki. Ale torba tez niczego sobie. Chyba muszę iść na zakupy xdd pozdrawiam świetny blog no i zapraszam na nowy wpis u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne torby! Podoba mi się ta bransoletka kolce;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega♥ . Co prawda bardziej do mnie przemawiają te złote ćwieki ^^ ale reszta też sp oczko ahhh i tee torby ;) Lubie to !
    Coffe♥

    stylofefashion.blogspot.com

    ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący blog! Trafiłam tutaj z MP, obserwuję i mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje i go zaobserwujesz:) Zapraszam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. torba *.* ♥
    kocham wasz blog, a Agata jest taaka ładna! wstyd się przyznać, ale zazdroszczę strasznie :P.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana w TAG-u na moim blogu ;)
    stylofefashion.blogspot.com

    czekam na odpowiedź ;)

    Coffe♥


    stylofefashion.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń