VANS DIY

Dzisiaj mam dla Was zupełnie inny post niż zwykle. Ale wszystko po kolei. Zacznę od tego, że nowa szkoła nie daje mi chwili wytchnienia. Tak jak można było się spodziewać nauki jest mnóstwo. Już od dłuższego czasu starałam się 'stworzyć' coś na bloga. I oto mam. Niedługo postaram się też wstawić jakiś szkolny outfit. A co do dzisiejszego posta. Postanowiłam wybrać się do second handu. Ku wielkiemu zdziwieniu w moje ręce wpadły oryginalne Vansy! Czarne z motywem czerwonych nietoperzy. Nie mogłam ich nie kupić. Dodatkowo postanowiłam je przerobić. Stwierdziłam, że najlepszą formą będą ćwieki. Po zebraniu odpowiednich materiałów przystąpiłam do pracy. Efekt? Jak dla mnie zadowalający! Zobaczcie sami! :) 

K.

Vans





Ćwieki już mam, tak więc do dzieła!

Jeden but już jest! :)

A tak prezentują się oba.

Jak Wam się podoba?? :)


11 komentarze:

  1. nie podoba mi się efekt, lepiej by chyba wyglądały, jakby cały przód był wyćwiekowany, a w ogóle to niepotrzebnie je niszczyłaś, takie z nietoperzami były super :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się.

      Usuń
    2. Wyćwiekowanie całych to rzeczywiście niezły pomysł! Ale w sumie takie wyglądają ciekawiej :))

      Usuń
    3. Niedbale wykonane, faktycznie lepiej było zostawić wzór z nietoperzami (swoją drogą bardzo fajny) i ja ewentualnie do tego z tłu bym parę ćwieków rzuciła.

      Nie podoba mi się efekt końcowy, strasznie nierówno.. :(

      Usuń
  2. Nie podobają mi się. Niedokładnie je zrobiłaś, ćwieki są nie równo. No chyba że tak miało być to spoko :D ale tak jak tu wyżej mówiono cały przód w ćwiekach był by lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie świetnie! Moim zdaniem wyćwiekowanie całych byłoby złym pomysłem, a tak buty mają swój charakter. Z tymi ćwiekami to fajny sposób na zrobienie tanim kosztem fajnej i niepowtarzalnej rzeczy. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  4. Przechodziłaś obok mnie w tych vansach i bardzo mi się spodobały :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli to były nowe vansy to szkoda, że je tak zniszczyłaś. Jeśli już Ci się znudziły to nie ma problemu :) trzeba próbować i urozmaicać :D
    ps. ćwieki się trzymają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem tak: ćwieki trzymały się aż do dnia kiedy poszłam na koncert... :)

      Usuń
    2. rozumiem, ale takie są uroki koncertów ;)

      Usuń