StaffByMaff part 2

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia, które zrobiłam wczoraj od razu po przyjściu ze szkoły. A sam outfit składa się m.in. z bluzki od StaffByMaff. Nie jest to jedyna rzecz, którą kupiłam. Bardzo lubię kupować rzeczy od Maff, ze względu na jakość materiału, który jest znacznie lepszy niż ten z sieciówek. Z kolei do kupna poniższej bluzki (i nie tylko tej), przekonał mnie oryginalny, oversiz'owy krój. 

Do bluzki tej założyłam czarne rajstopy i szare szorty. 

W poście tym możecie również zobaczyć akcesoria w postaci bransoletek, które kupiłam kilka dni temu. Już niedługo możecie spodziewać się osobnego posta na ten temat. 

A.





9 komentarze:

  1. Graficzny t-shirt z wymownym tekstem zawsze w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka super przypadła mi o gustu ! ładnie bardzo ^^
    Chętnie sama weszłabym w posiadanie takiej ^^
    Pozdrawiam .
    Coffe♥

    mam nadzieję , ze zostaniemy w kontakcie . Zapraszam do mnie na :
    http://stylofefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka spoko :) fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

  4. Oferujemy piękne baskinki w niskich cenach, wysyłka GRATIS! Zapraszamy na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń