moro

hej! :)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moja kurtkę moro, którą kupiłam na allegro. Moro jest jednym z dominujących trendów tej jesieni, ale jako że jestem pewna że minie on bardzo szybko nie chciałam wydawać na niego krocia.
Tak więc jeszcze we wrześniu  upolowałam moje militarne okrycie po bardzo okazyjnej cenie. Uwielbiam kurtki o kroju parki i tą również można do właśnie takich zaliczyć. Jest to kurtka typowo jesienna, na zimę muszę pomyśleć już o czymś innym- cieplejszym.

Jestem typowym 'zmarźlakiem' tak więc od wielu sezonów buty 'emu' pomagają mi przetrwać zimne miesiące. Wiem że mają one zarówno wielu zwolenników jak i przeciwników. A Wy co o nich sądzicie- są brzydkie i krzywdzą sylwetkę czy dla ciepłych stóp jesteście w stanie się poświecić ? :P

Oprócz tego mam na sobie moją ulubioną bluzę Nike, którą zakładam często do szkoły gdy nie mam czasu myśleć nad 'outfitem',klasyczne granatowe jeansy rurki z Cubusa i ciepły komin.

A.












6 komentarze:

  1. Masz piękne włosy, wiesz? Bardzo podoba mi się Twoja kurtka, moro w tym sezonie jest na szczycie ;]
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta kurteczka . ; >
    Zapraszam . ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jest całkiem ok , ale kurtka nie przypadła mi do gustu ;)
    Coffe♥

    Zapraszam na stylofefashion.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są fantastyczne! Chciałabym takie. :P

    OdpowiedzUsuń