H&M sweater

Niestety jesień zbliża się wielkimi krokami. Ja zaopatrzyłam się już w cieplejsze rzeczy na zimę. Ostatnimi czasy zauroczyłam się swetrami z H&M. Dostępne są one w różnych kolorach, jednak ja zdecydowałam się na odcień  koralu i zieleni. :) Żeby nasz strój składający się ze swetra i jeansów nie był zbyt nudny ja postanowiłam założyć kołnierzyk. Obecnie w swojej kolekcji posiadam dwa, które kupiłam już jakiś czas temu. Moim zdaniem do całości fajnie pasują jeszcze białe trampki. Dla odmiany włosy upięłam w luźny warkocz.







A.

15 komentarze:

  1. jak Ci ladnie w takim warkoczu :) podoba mi sie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne sweterki, własnie takich szukam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze są, pasują do Twojej delikatnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne sweterki, razem z kołnierzykiem uroczo wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog! :) zapraszam na swój +uruchomiłam opcję "obserwatorzy"-możesz obserwować,a ja się odwdzięczę :) na moim blogu dużo lifestylu,w starszych postach masa zdjęć z gwiazdami+relacje z premier filmowych,na których byłam:) POZDRAWIAM!!

    OdpowiedzUsuń
  6. również mam białe tenisówki, są świetne... szkoda tylko że tak szybko się brudzą :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne swetry, można wiedzieć ile kosztowały? Zielony jest cudny:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na moj blog. www.syberiafoto.blogspot.com zapraszam do obserwowania. Mozesz u mnie zobaczyc zdjęcia które na co dzień robię dziewczynom z Radomia , cenię sobie krytykę:0 i ozywiscie obseerwuję Twoj blog:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w tych sweterkach! Obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie wyglądasz w tych sweterkach:) dobre kolory - w sam raz dla Ciebie:)
    ja z myślą o chłodniejszych dniach również nabyłam ten sweter tylko, że w kolorze kremowym:)

    OdpowiedzUsuń