Yellow Ombre by StaffByMaff

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam bluzę, którą kupiłam już dość dawno temu. Jest to bluza Yellow Ombre od Maffashion ze sklepu StaffByMaff. Julia jest jedną z najpopularniejszych bloggerek w Polsce i pochodzi ze Złotowa tak jak ja :P
Podobają mi się prawie wszystkie projekty z jej strony i bardzo chciałabym mieć więcej ubrań od niej :) Może z czasem uda mi się wzbogacić o nie swoją szafę. Bluzę połączyłam ze srebrnym wisiorem, piórkami- nie do końca jest to przypadek, ponieważ Maff także bardzo lubi motyw piór.

Zapraszamy na nasz fanpage na facebooku KLIK.  :)












 
Outfit:
Bluza- StaffByMaff
Naszyjnik - Rossman
Spodnie- Cubus
Buty- Converse

A.

12 komentarze:

  1. bluza genialna <3
    dodałam wasz blog do obserwowanych ;) teraz napewno będę tu często :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluza super! ślicznie CI w czerwonej szmince:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wyglądasz z takimi czerwonymi ustami;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała bluza, świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello dear, like this?
    I wish you a good weekend. Congratulations on your blog, I like it a lot.
    is very beautiful.When you have time come and visit my blog too

    http://couturetrend.blogspot.it/

    I'm on facebook too, with a page refreshed all day.

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope your visit, Kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ci ślicznie w czerwonych ustkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluza sbm <3

    pozdr.
    http://mish-mash-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny look , obserwuje i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń