pipes and snake print

Postanowiłam dzisiaj zasypać Was fotkami. Ostatnio znowu nabrałam masy pomysłów na outfity. Zapraszam więc do regularnych odwiedzin, komentowania i obserwowania ! :) I oczywiście zapraszamy na nasz fanpage na facebooku KLIK.

A sam strój składa się z bluzki z czarnym kołnierzykiem (z motywem wężowej skóry) ciemnych rurek, butów - sneackersów i dodatków w postaci bransoletek (czarnej również wężowej i srebrnej) oraz zegarka. Zapraszamy do oglądania! :)

Złotów :)
 




 


 



Outfit:
bluzka- atmosphere
spodnie- cubus
buty- lokalny sklep
bransoletki- h&m
zegarek- targowisko

A. :)

13 komentarze:

  1. koszula kapitalna!

    P.S Zapraszam http://www.facebook.com/SkullIsCoolJewelry

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka mega! i w ogóle zestaw bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miazga! jakie zdjęcia! woooow! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm ładna jesteś, ale ja postawiłabym na bardziej odważne stylizacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja! :) bizyteria mega
    co powiesz na wspolna obserwacje?:*

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, świetna stylizacja,makijaż i zdjęcia :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Brakuje mi tu czarnego paska z jakąś większą, ciekawą klamrą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow!! Super look!!! I like snake skin top! and red lips!! <3

    OdpowiedzUsuń