Outfit z gościem specjalnym :)

Właśnie wróciłam z zakupów w Pile. Kupiłam sobie koszulkę, którą założyłam do dzisiejszego outfitu. Jest ona z Croppa. I właśnie tam na plakacie zauważyłam ciekawy pomysł na stylizacje.  Połączenie białego t-shirtu, jeansowej koszuli i bejsbolówki. Sama bym chyba na to nie wpadła :) . Resztę zakupów pokaże w kolejnych postach.

W trakcie robienia zdjęć, 'odwiedził' mnie mój pies i został on ujęty na kilku fotach. Pewnie widać, że sznaucer jest bardzo żywiołową rasą. :)

A.








outfit:
koszulka - Cropp
koszula - H&M
bejsbolówka - New Yorker
spodnie - Cubus
buty - zeszły sezon z Piły :) sklep Szpilka

12 komentarze:

  1. Fajne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie swietne , uwielbiam rurki. Hmm, a psiak slodki, ucałuj go ode mnie :) dziękuję za komentarz, zapraszam na nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz krótkie nogi w stosunku do tułowia czy po prostu te zdjęcia tak je pokazują? wiem, że głupie pytanie, ale mam podobną figurę i krótki nóżki, niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, na pewno nie mam krótkich nóg... :) może na tych zdjęciach tak to wygląda ale z pewnością tak nie jest :)

      Usuń
    2. buty za kostkę sprawiają może takie wrażenie ... :)

      Usuń
    3. przeciez to widac ze ma dluuuuuuuuuuuuuuugie nogi! :D

      Usuń
  4. O! w końcu ktoś z moich okolic! :)). Ja w Kasztanowej byłam tydzień temu i obowiązkowo wstąpiliśmy do croppa :)). Świetne połączenie bejsbolówki, baaardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w croppie nigdy nic nie ma...

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz!
    A psiak przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  6. outfit na plus :)
    a piesek boski♦

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz. i bardzo ładnie wyglądasz w okularach, nie zmieniaj ich nigdy na soczewki ;)

    OdpowiedzUsuń