niecodzienny makeup

Kolejne nowe zdobycze. W sobotę kupiłam też jesienne buty i zegarek. A dzisiejszy outfit składa się z marynarki, którą odziedziczyłam po starszej siostrze. :) Od dłuższego czasu marzyłam o retro zegarku, czarnym z białą tarczą. Byłam już w wielu miejscach, jednak nigdzie nie dostałam jakiegoś odpowiedniego, wszystkie były 'ozdobione' cyrkoniami ... Byłam już nawet w sklepie ze starociami, jednak tam żaden nie spełniał moich wymagań. Ku zdziwieniu swój znalazłam na targu. Dobrałam do niego srebrną bransoletkę z H&M. Z butami miałam ten sam problem. Odwiedzałam rozmaite sklepy, jednak zawsze coś było nie tak. Ja swoje dostałam u siebie w mieście, w sklepie Efekt.

O dziwo, sięgnęłam po coś więcej niż tylko tusz do rzęs, zrecenzowany już wcześniej na blogu. Policzki podkreśliłam bronzerem, różem i rozświetlaczem. Na ustach mam konturówkę i błyszczyk.  :)

A.









outfit:
bluzka - H&M
marynarka - H&M
spodnie - Cubus
buty - Efekt
bransoletka - H&M
zegarek - targ :)

makeup:
mascara - Oriflame Wonder Lash KLIK
bronzer - Hoola Benefit
rozświetlacz - Essence all over highlighter
róż - Rimmel 018 pink sorbet
konturówka - Essence 11 in the nude
błyszczyk - Kobo pearl 'n' mineral 104 papaya


I oczywiście klikajcie http://shinybox.pl/?ref=18300e2 KLIK  i rejestrujcie się :) Przypominam, że dzięki Wam na blogu może pojawić się całkiem niezła recenzja kosmetyków :)

A także nasz fanpage, wystarczy wejść tutaj https://www.facebook.com/NoFashionNoLifeblog i kliknąć LUBIĘ TO! :) KLIK

Zapraszamy! :) A już niedługo następny nowy post.

A.

5 komentarze:

  1. Jakoś nie widać różnicy jeśli chodzi o mejkap i poprzednie wpisy :P:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Нellο, i thіnk that і saw you visited my websіte so i camе to “rеturn the favor”.
    I am аttempting tο find things to enhanсe my
    ωeb site!I ѕuрpose itѕ ok to usе a few of your idеаs!
    !
    Feel free to visit my homepage : Bielizna Nocna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo to nadal bardzo naturalny make up. To dobrze bo taka młoda i ładna dziewczyna nie musi nakładać dużo;-) policzki są fajnie podkreślone.

    OdpowiedzUsuń