fashion magazines


Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować gazety które regularnie kupuję i czytam. Są to teraz przede wszystkim kwartalniki Viva Moda oraz Fashion Magazine. Zrezygnowałam zupełnie  z miesięczników typu Glamour, Joy czy In Style- zbyt dużo artykułów niemodowych które mnie nie interesują plus ciągle wzrastająca cena.
W Vivie czy Fashion znajduję wszystko co mnie interesuję: najnowsze trendy, historie domów mody, modelek i fotografów, sztukę i trochę porad urodowych. No i przede wszystkim piekne sesje modowe wykonane przez świetnych fotografów z udziałem topowych modelek:) Taaak, piękne zdjęcia to jest to co cenie w czasopiśmie najbardziej!

Do tego zawsze gdy ktoś z moich znajomych jest za granicą, proszę o przywiezienie mi Vogue'a. Ostatnio sama przywiozłam sobie Vogue z Włoch:)
Fajną darmową gazetą jest ta wydawana przez H&M- właśnie dostępne jest numer jesień 2012.






A jakie są Wasze ulubione magazyny? :)

A.

7 komentarze:

  1. Moim zdaniem jedynym miesięcznikiem godnym uwagi jest Elle, wiele osób mówi że poziom owej gazety ciągle spada, ale uważam że mimo wszystko nie jest aż tak zła, niektóre sesje są na prawde cudowne, a i wywiady niczego sobie. Wspomniałas o historii domów mody, w październikowym wydaniu można było przeczytać dość ciekawy artykuł o Fendi. Aczkolwiek Joy, Glamour to moim zdaniem chłam, w In Style można czasem poczytać coś ciekawego :) Podziwiam Cię, że kupujesz same kwartalniki, czytanie gazet sprawia mi dużą przyjemnośc i przenigdy nie wytrzymałabym takiej przerwy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą z H&M, ja czytam tylko Hot i bardzo go lubię:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam z H&M można sie świetnie zainspirować

    OdpowiedzUsuń
  4. te z h&m faktycznie warte są uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze polecam do tego K-Mag, można poczytć wiele ciekawych rzeczy z histori sztuki, która nierozerwalnie jest związana z modą:)

    OdpowiedzUsuń