Hamsa Hand bracelet

Zobaczcie co mam dzisiaj dla Was! Oto najnowszy zakup mojej siostry :)  


Mnie osobiście bransoletka spodobała się bardzo! :) Ciekawa 'zawieszka' i czerwony 'sznurek' przypadły mi do gustu. Może kiedyś uda Nam się sfotografować ją z jakimś ciekawym outfitem... Musimy nad tym pomyśleć... ;)

Wisiorek to "Hamsa Hand" razem z  "Nazarem"- obydwa symbole w wielu kulturach mają za zadanie ochraniać przed złem, przynosić szczęście i błogosławieństwa. Symbol ten jest równie często używany w świecie mody.



http://eecuffsblog.wordpress.com


źródło- google



Urban Outfitters- asos.com


Dodam jeszcze, że takie oto cudeńka można znaleźć na allegro.

Buźka A.

2 komentarze:

  1. ja osobiście takich bransoletek nie noszę, ale to kwestia gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sa w chinskim za 2 zeta, rozwalila mi sie pierwszego dnia xd

    OdpowiedzUsuń