ballerina bun

Czy słyszeliście już o 'magicznej' gumce do robienia koka?  Można kupić ją w wielu miejscach np. w sklepie Cubus czy też H&M. Efekt wg mnie jest naprawdę zadowalający. Spójrzcie na zdjęcia, bo już w następnym poście więcej na ten temat. Zapraszamy :) 

A dzisiejszy outfit to nic innego jak koszula w kwiatki. Ostatnimi czasy mam obsesję na punkcie koszul! Jako dodatek posłużył zegarek i brązowa torebka. A na koniec jeszcze tylko postarałam się o mocniejszy makijaż :) Jak Wam się podoba?

I oczywiście już niedługo spodziewajcie się zdjęć z Włoch. Myślę, że już w piątek powinna pojawić się pierwsza porcja fotek ;) 

A.
 


 


outfit:
bluzka - Stradivarus
spodnie - Cubus 
torebka - od mamy :)
zegarek -Casio
buty - H&M

14 komentarze:

  1. Ja też mam ostatnio fazę na koszule :D

    OdpowiedzUsuń
  2. outfit super ;) wszyscy chwalą tą gumkę, muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetną figurę :) i zestawienie całkiem fajne, aa o gumce muszę się dowiedziecć, bo zawsze kook to dla mnie problem...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądasz pozdrawiam i zapraszam do obserwowania http://dominikazwanziger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty, jesteś prześliczną dziewczyną ; )
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania ; ) http://lifebecomesbetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gumki także widziałam w H&M oraz C&A :D bardzo polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny koczek!

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie zgrabne nogi !! Zazdroszcze i to nawet nie wiesz jak :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta gumka jest świetna! Chętnie ją wypróbuję. Dzięki za pomysł i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na allegro są te gumki ;p
    Jakie nogiii o.O chude ;*

    Zapraszam : world-of-bloody-curses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny zestaiwk;) podoba mi sie;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne spodnie ;) ciekawy look, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne spodnie i genialne buty! *,*

    OdpowiedzUsuń