3D Whiestrip

Kolejnym produktem, który stosuję są wybielające paski do zębów Blend-a-med 3D White Lux. Muszę przyznać, że efekt jest naprawdę widoczny. Moje opakowanie zawiera 28 pasków, które starczają na 7 dni kuracji na dolnych i górnych zębach, dwa razy dziennie. Wiele osób ma zastrzeżenia co do smaku, jaki musimy znosić rano i wieczorem przez 30min. Jednak wg mnie nie jest on taki straszny, jest to kwestia przyzwyczajenia. Jednak możemy narzekać na duży dyskomfort ( paski pienią się w ustach i uniemożliwiają mówienie ). Ich cena jest wysoka,wynosi około 70zł- dlatego warto czekać na promocje lub kupić na allegro. Jednak moim zdaniem warto! Ja sama sięgnęłam już po drugie takie opakowanie.

A.




4 komentarze:

  1. Pokażesz efekt przed i po? :) Jestem ciekawa. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam zdjęc ale różnica jest duża. Minusem jest to że nie każdy jest w stanie wytrzymać smak tych pasków :(

    OdpowiedzUsuń
  3. a kiedy zaczniecie reklamować papier toaletowy? srusru

    OdpowiedzUsuń
  4. mogłabyś dodać jakieś zdjęcie z uśmiechem..bo nigdzie nie można zobaczyć efektu.

    OdpowiedzUsuń