young, wild and free

Znów mamy dla Was zestaw, na którym możecie zobaczyć mój zakup z H&M :) Jest to prosty outfit z ciekawą koszulą. Szorty kupiłam w dziale dziecięcym w tymże sklepie. Natomiast koszula wpadła w moje ręce zupełnie przez przypadek. Znalazłam ją na wieszaku w przymierzalni i nie mogłam sobie odmówić jej zakupu. Taką koszulę wg mnie można łączyć na wiele sposobów z rozmaitymi dodatkami i nie tylko. A zamiast jeansowych szortów czy też zwykłych rurek, można pokusić się o coś bardziej szalonego. Całość dopełniamy oczywiście ciekawymi butami, torebką. :)

Zachęcamy do kliknięcia LUBIĘ TO na facebooku  KLIK  :) !
A.



fotos - K.
model - A.

7 komentarze:

  1. chudzinko ile wydajesz na zakupy miesięcznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy :) rzeczy, które przedstawiam na blogu nie zawsze są nowościami

      Usuń
  2. ładny ten zestaw :) uwielbiam shorty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog :) Będę zaglądała tu częściej !

    Pozdrawiam i zapraszam! http://thegreatkatee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde Prześlicznie ; )
    Wbij czasem do mnie
    http://fashionqje.blogspot.com/
    ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszula. :) Idealna na upalne dni.

    Zapraszam na nowy post z czerwonymi spodniami:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ta koszula jest rzeczywiście niesamowicie oryginalna, nie dziwię się Tobie, że się na nią skusiłaś :)

    OdpowiedzUsuń