shopping

Mam dla Was zdjęcia, które zrobiłam dzisiaj będąc na zakupach w Bydgoszczy. Możecie na nich zobaczyć outfit, który miałam na sobie oraz moje zdobycze z H&M. Niestety nie mogłam wziąć wszystkiego i musiałam zdecydować się na tylko na niektóre rzeczy. Ostatecznie zakupów dokonałam też w sklepach: Cubus, Carry, Reserved i Bershka. A już jutro pokażę Wam zdjęcia rzeczy, które dzisiaj nabyłam. Będzie na nich też sweterko-bluza, którą kupiłam online od znanej polskiej blogerki z mojego miasta :)

A.



outfit - bluza z ciekawym printem (domki), czarna bluzka, ciemne jeansy, białe conversy i czarna torebka


5 komentarze:

  1. z tego co widze masz piekne nogi :)
    a co do kolorowego makijażu..
    niedługo będę robiła tutorial do każdego koloru oczu,tak więc śledź mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka to blogerka? :D ładny sweterek :)) czekam na zdjęcia zakupów ! :>
    u mnie nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata :)

      Usuń
    2. Ta od której kupiono bluzę to Maffashion :)

      Usuń
  3. widzę, że zakupy się udały :)

    OdpowiedzUsuń