shopping 2

Dzisiaj mam dla Was obiecane przeze mnie zdjęcia z moich wczorajszych zakupów. Osobiście jestem bardzo zadowolona z moich zdobyczy :) a jakie jest Wasze zdanie na ten temat? W razie jakichkolwiek pytań piszcie w komentarzach.

1.
bluza University - Cubus

2.
biała bokserka z kolorowymi piórami - Reserved


3.
beaute - H&M

4.
biała bokserka - H&M

5.
czarna bokserka - H&M

6.
koszulka z działu męskiego, ale wg mnie ma bardzo fajny nadruk - Carry

7.
spódnica (z zamkiem z przodu) - H&M

8.
marynarka z ciekawymi dodatkami i wykończeniami - Reserved

9.
koszulka z pelikanem - Cubus

10.
beżowa parka (krótka) - Bershka

11.
bransoletki - Cubus

12.
kolejna para ciemnych rurek - Cubus





13.
i obiecana przeze mnie rzecz od znanej blogerki MAFFASHION :)



Zachęcam do kliknięcia LUBIĘ TO https://www.facebook.com/NoFashionNoLifeblog ! :)   A.

16 komentarze:

  1. Jak dla mnie spódniczka najlepsza :)
    Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się bokserka z piórami i spódniczka jest mega !

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam -> http://kosmetykidziewczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piórkowa koszulka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy! :) a rzecz od Maff oczywiście genialna! N.

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłaś to na wypzedażach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeceniona była tylko marynarka, kurtka i męski T-shirt :P

      Usuń
  7. uwielbiam te basicowe topy z H&M - są nie do zdarcia :D piękna marynarka

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne ciuszki :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :*
    http://nazawszesmutnaible.bloog.pl/?_ticrsn=5&ticaid=6ebc1

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiś napad na bank poczyniłaś???

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna ta spodnica z zamkiem

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka z zamkiem H&M jest super. :) Ciemne rurki z Cubusa także.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój brat ma tą koszulkę z psami tylko, że białą. xd

    OdpowiedzUsuń