Lirene Sensitive - podkład

Kolejna recenzja, kolejnego produktu :) Tym razem jest to podkład z Lirene, który dostałam całkowicie za darmo w Rossmannie. Jako, że jestem osobą mającą tłustą cerę nie miałam problemów z nałożeniem tego kosmetyku. Jednak dla osób o suchej cerze byłby to nie lada problem! Do plusów mogę zaliczyć to, że podkład ten nie stwarza efektu maski i jest bardzo trwały. Z kolei do minusów: zapach (przypominający męskie perfumy!) oraz fatalne krycie. Co do ceny, wynosi ona 24zł. Zastanawiając się nad tym czy kupiłabym ten produkt ponownie, muszę stwierdzić, że nie wiem...

Zachęcamy do kliknięcia LUBIĘ TO na facebooku  KLIK  :) !





6 komentarze:

  1. ja używam tonik i krem do twarzy lirene jestem b.zadowolona natomiast jeszcze nie miałam do czynienia z podkładem :) może kiedyś :) zapraszam na www.beautyofdreamss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że ma ochronę chociaż tą 10 ;) Ale jeśli trudno by się rozprowadzał na suchej skórze to kompletnie nie dla mnie ;) Szkoda że nie pokazałaś jak się na skórze prezentuje, ciekawa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za darmo? xD wow xD ja staram się nie używać podkładów w lato, jak już, to zwykły puder.
    PS: Jestem tu nowa. Może chciałoby Ci się do mnie zajrzeć i zaproponować jakieś zmiany? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiscie podkładów nie używam . Ale nie raz myslałam o zakupie.

    -zapraszam do mnie na bloga w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  5. wow za darmo?:O
    ja uzywam z Loreala i polecam:)
    zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń