KONKURS

Nigdy jeszcze nie organizowałam konkursu na blogu, jednak postanowiłam spróbować. Długo się zastanawiałam co mogłoby być nagrodą. Pierwszą rzeczą jaka przyszła mi do głowy były kosmetyki z under20 z mojej ulubionej serii wow! energy. :)

Co jest warunkiem udziału w konkursie?
- klikacie LUBIĘ TO na naszej stronie na facebooku  -  tutaj  lub   obserwacja naszego bloga,
- podajecie maila w komentarzu (numerujcie każdy komentarz +1) !

Konkurs trwa DO SOBOTY!

A oto i zdjęcia nagród:




Powodzenia! :) A.

19 komentarze:

  1. 1. bialanina@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. imprisoned@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zapominajcie, że nie wystarczy podanie maila!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Informacja o konkursie jest z boku mojego bloga:
      www.diane-fashion.blogspot.com

      Usuń
    2. Polubiłam na Facebooku, obserwuję bloga. :)

      Usuń
  4. 4.ani-95@tlen.pl
    lubie to Ania W.

    OdpowiedzUsuń
  5. 5. daisy18@op.pl
    Lubie to! Dominika D. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie wezmę udziału w tym konkursie,bo nie lubię kosmetyków z under twenty ;)
    Podoba mi się Wasz blog,obserwujemy? ;-D
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. 6. asiaw1609@onet.pl
    Polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. również obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 7.a.idzik77@wp.pl
    lubie to ! Aleksandra I .

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodałam do obserwowanych i lubię to! mam nadzieję że z wzajemnością, a konkurs zostawiam innym:):):) Powodzenia:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. 8. hania.walker@gmail.com
    jeżeli polubiłam na fb to nie muszę nic już więcej robić? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe nagrody, nie powiem ;)) Życzę powodzenia osobom które biorą udział ;)

    OdpowiedzUsuń