Garnier BODY

Mam dla Was recenzję Mojego najnowszego zakupu. Za ultraodżywczy krem do ciała z olejkiem z mango z Garniera zapłaciłam jedyne 10zł. Już mówię dlaczego tak niewiele! W dniu kiedy kupiłam ten oto kosmetyk, trafiłam na promocję -50%. Tak więc nie musiałam wydawać 20zł tylko o połowę mniej :) A co do mojej opini... Zacznę od plusów. Pierwsza rzecz, która zwróciła moją uwagę po otwarciu opakowania to świetny zapach. Kiedy przystąpiłam do nakładania kremu zauważyłam masę pozytywów takich jak: bardzo fajna konsystencja kremu, długie uczucie nawilżenia i błyskawiczne chłonięcie. Minusów jak na razie nie potrafię wymienić. Być może niektórzy jako negatyw potraktują cenę tego kosmetyku ;)





8 komentarze:

  1. używałam tego kremu bardzo fajny i naprawde super nawilża skórę :) zapraszam na www.beautyofdreamss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie kremy do rak z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten krem ;))

    Zapraszam na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem jest świetny używam już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. może się skuszę. :)

    http://sufferignorance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobacze go. Wygląda kusząco.
    Zapraszam kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń