Flos Lek Pharma, żel pod oczy

Zobaczcie co sobie kupiłam jakiś czas temu w aptece. Jest to antyalergiczny żel pod oczy. Jak zapewnia nas producent ma on na celu zmniejszanie cieni i obrzęków tzw. worków wokół oczu, łagodzi objawy zmęczenia, działa odprężająco i kojąco. A jakie są moje odczucia po dłuższym już stosowaniu tego produktu? Rzeczywiście żel po nałożeniu wydaje się zimny i przyjemny. Co do zwalczenia obrzęków i cieni to nie potrafię ocenić czy zmiany jakie nastąpiły są efektem stosowania żelu czy też może wakacji a co za tym idzie, spania do południa. ;)

Zachęcamy do kliknięcia LUBIĘ TO na facebooku  KLIK  :) !
A.




3 komentarze:

  1. Ja jak na razie używam kremu z bioliq . Flos-leku nie ma u mnie w aptekach

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam nic z tej firmy... a krem pod oczy latem rzeczywiście nie każdemu jest potrzebny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam ten problem niestety :) jasne że obserwujemy :))

    OdpowiedzUsuń