Ecotools

Zobaczcie mój najnowszy zakup. Będąc w Rossmannie kupiłam pędzel do pudru z Ecotools. Jest to mój pierwszy pędzel z tej firmy i mogę śmiało powiedzieć, że jest naprawdę fajny! :) Wykonany jest bardzo porządnie, nie rozkleja się ani nie rysuje i jak na razie nie zauważyłam aby wypadało z niego włosie. Za to jest ono bardzo miękkie, gęste i przyjemne w użyciu. Kolejnym plusem jest wg mnie fajny i naturalny wygląd pędzla. Nakłada on i rozprowadza puder bardzo dobrze. Jestem bardzo zadowolona i myślę, że nie będzie to mój jedyny produkt z Ecotools. Za to jestem pewna, że pędzel, który już mam posłuży mi naprawdę bardzo długo. Polecam! :)

Zachęcamy do kliknięcia LUBIĘ TO na facebooku  KLIK  :) !
A.




8 komentarze:

  1. No wygląda na porządny. Ile za niego zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za swój zapłaciłam 15 zł :) akurat w Rossmannie była promocja -50%. A tak normalnie kosztują one około 29zł. Jeszcze zależy od rodzaju pędzla czy np do pudru, różu itp.

      Usuń
  2. właśnie zastanawiałam się nad tym pedzlem : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam z tej firmy pędzel do podkładu i jest znakomity! Po umyciu się nie rozkleja i nie wypadają włosy. Jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam do różu też jest świetny :D
    Obserwuję jako edyta170 i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, słyszałam o tej marce wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio też się nad nimi zastanawiałam poszukując idealnego pędzla do różu, jestem ciekawa jak ocenisz jego spisywanie się za miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń