creepersy

Kolejny outfit. Tym razem przestawiamy Wam hit ostatniego sezonu creepersy. Jeśli nie wiecie o czym mówię spójrzcie na trzecie zdjęcie. Mi osobiście takie buty jak najbardziej przypadły do gustu. Bardzo lubię wygodne obuwie, na lekko podwyższanej podeszwie. Jednak bardzo długo trwało nim wybrałam odpowiedni model i wzór. Zastanawiałam się nad wyborem motywu białe-czarne paski, jednak postawiłam na praktyczności i wybrałam coś w jasnych kolorach beżu. Nie miałam też większego problemu z zestawieniem ich z czymś co by mi się w jakiś sposób spodobało. Pierwszą rzeczą jaka wpadła mi do głowy była marynarka, która kupiłam dość niedawno a której nie miałam jeszcze okazji ubrać. Do tego założyłam jeansowe szorty i można powiedzieć, że outfit był gotowy. Dla odmiany włosy upięłam w luźny, ale wysoki kucyk. Jednak dość długo zastanawiałam się nad dodatkiem do stroju. Wg mnie całość ciekawie dopełniał kapelusz, krawat jak i zarówno różne inne rzeczy. Jednak w końcu postanowiłam, że nie zdecyduję się na żaden dodatek. Wg mnie fajnych akcentem do całego outfitu są po prostu okulary i oczywiście motyw wiodący posta - creepersy.

Zachęcamy do kliknięcia LUBIĘ TO na facebooku  KLIK  :) !
A.

 

creepersy




+ trochę niewidoczny krawat ;)

foto - K.
model - A.

10 komentarze:

  1. Marynarka jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudne zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe te buty :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bardziej przekonuję sie do creepersów:) Fajnie się prezentują:0 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! <3

    Ahh i te Twoje zgrabne nóżki... Zazdroszczę ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalne buty :) zapraszam na www.beautyofdreamss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. to jakas podróba creepersów jak jjuz

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze marynarki! Genialna, idealnie podkreśla figurę :)! Zapraszam do mnie! Będzie mi miło jak mnie odwiedzisz!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz świetnie! fantastyczna marynarka, i świetne buty. kobieto, jakie Ty masz nogi! pozazdrościć :)
    dodałam do obserwowanych, rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń