clothes world

W tym poście chciałabym Wam dać wgląd do mojej garderoby. Jest ona jak dla mnie dość obszerna i bogata w rozmaite ciuchy. Muszę sama przyznać, że trochę nazbierało się rzeczy z jeansu. Bardzo lubię zakładać różnorodne katany, które moim zdaniem nadają fajnego akcentu outfitowi. I oczywiście nie może zabraknąć sweterków, marynarek, koszul czy też bluzek, na których brak nie mogę narzekać. :) Jednak prawda jest taka, że jak każda prawdziwa dziewczyna co dzień, mam problem co na siebie włożyć. Myślę, że tego nie da się uniknąć, ponieważ nasze rzeczy bardzo szybko nam się nudzą.

Zachęcamy do kliknięcia LUBIĘ TO na facebooku  KLIK  :) !
K.












4 komentarze:

  1. obserwuję :) Zapraszam też do obserwowania i częstych wizyt!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz ogromną garderobę! ile ciuchów wooow ;o gdzie ty to mieścisz? :D zazdroszczę, świetne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz podobna ilość ciuchow do mojej :) no ale oczywiście nigdy nie mam co na siebie włożyć :)

    OdpowiedzUsuń