Zawartość mojej kosmetyczki

Dzisiaj chciałabym przedstawić zawartość mojej kosmetyczki. Może dzięki tej notce skusicie się na kupno jakiegoś kosmetyku, którego ja używam. Zobaczcie sami :)



1. lusterko - nigdy nie wiadomo kiedy może się przydać, ja moje kupiłam w H&M
2. rozświetlający róż do policzków Candy Floss - warty polecenia, jednak moim numerem jeden jest róż z Bourjois
3. owocowy podkład rozświetlający Bourjois Healthy Mix - zdecydowanie mój ulubiony :)
4. żelowa kredka Avon SuperShock - jest naprawdę dobra, jednak mam małe zastrzeżenia co do jej trwałości
5. temperówka do kredek
6. korektor w płynie Bell Multi Mineral - absolutnie genialny! bardzo dobrze zakrywa cienie pod oczami i ukrywa oznaki zmęczenia
7. pomadka ochronna Nivea (milk&honey) - od zawsze w mojej kosmetyczce znajdują się pomadki z Nivea, nie ograniczam się jednak do jednego rodzaju i kupuję przeróżne 'smaki'  :)
8. korektor do brwi Delia Onyx - przyciemnia, rozczesuje i nabłyszcza
9. puder Rimmel Stay Matte - kiedy nie muszę nakładać podkładu, nadaje się idealnie, bardzo fajnie matuje i nie wygląda sztucznie
10. puder rozświetlający Essence Blossoms - po nałożeniu tego pudru na podkład moja cera wygląda naprawdę zadowalająco, staje się promienna i zdrowa, szkoda jednak, że jest to limitka :(
11. pędzel do pudru Ecotools - kupiony parę dni temu za pół ceny w Rossmannie, jestem z niego bardzo zadowolona!
12. volume mascara Essence i love extreme - niska cena i super efekt po nałożeniu :) świetnie wydłuża i pogrubia
13. mascara Scandaleyes Rimmel - również bardzo dobra masacara, który spełnia moje oczekiwania. Jednak co do tuszu nie natrafiłam jeszcze na mój numer jeden, dlatego wciąż eksperymentuje i kupuje coraz to nowy ;) może znacie jakiś dobry?


A jak wygląda Wasza kosmetyczka? Znajdują się w Niej jakieś produkty godne polecenia? Jeśli macie jakieś pytania lub jesteście zainteresowane którymś z kosmetyków - piszcie w komentarzach. Pomogę :)

2 komentarze:

  1. również uwielbiam pomadki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham ten puder prasowany rimmel ;) dzisiaj wstawiłam notkę o nim ;)
    zapraszam:
    http://kosmetyczne-recenzje-marilyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń