TAG - Co jest w mojej torebce?

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zawartość mojej torebki. Przyznam, że jest to jeden z moich ulubionych tagów i zawsze chętnie oglądam i czytam tego typu notki. Mam nadzieję, że dzięki temu postowi lepiej mnie poznacie. Na początek pokażę Wam moją torebkę.

H&M
Długo szukałam czarnej torebki, która pasowałaby do wszystkiego. Ta zauroczyła mnie praktycznym rozmiarem i dość oryginalnym wyglądem. 


1. portfel - z House, a w nim niezbędna karta płatnicza i drobne
2. klucze - z misiem, którego dostałam na urodziny i przypiętym pendrivem
3. długopis - nigdy nie wiadomo kiedy będzie potrzebny
4. okulary przeciwsłoneczne - w końcu jest lato :)
5. telefon (SAMSUNG GALAXY GIO) - z dostępem do internetu i wglądem na bloga :)
6. ipod - bez muzyki nie umiem żyć
7. lakier bezbarwny - do paznokci a także gdy niespodziewanie pójdzie nam oczko w rajstopach
8. chusteczki
9. grzebień - na niesforne włosy
10. tabletki - niestety jestem alergikiem :(
11. notes - do pary z długopisem
12. gumy do żucia - moje ulubione Orbit ♥
13. pomadka ochronna - naturalna z Alterry
14. perfumetka Sephora- zawsze przy sobie mam ulubiony zapach
15. aparat Panasonic Lumix DMC- TZ4
16. kosmetyczka - a jej zawartość przedstawię Wam w następnym poście
17. gumka do włosów
18. krem do rąk - którego zabrakło na zdjęciu ;)

perfumetka Sephora

a jak wygląda zawartość Waszych torebek? nosicie coś czego ja nie mam?  napiszcie w komentarzach! :)


A.


1 komentarze:

  1. uwielbiam zaglądać innym do torebek ;) w Twojej widzę wszystko co potrzebne bez zbędnych rzeczy, u mnie natomiast zawsze panuje bałagan :) ps. taką samą torebkę kupiłam bratowej na urodziny, chciałam potem kupić i dla siebie, ale niestety już nie było :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń