Mexico! :)

Dzisiaj mamy dla Was dość nietypowy post, znacznie odbiegający od tematyki modowej. Jakiś czas temu w LIDLU mogliśmy znaleźć wiele meksykańskich produktów spożywczych, a wszystko to przez tzw. tydzień mexico! Nie wiem, jak Wy, ale ja jestem ogromną fanką takiej kuchni i gdy tylko zobaczyłam gazetkę sklepu LIDL od razu pobiegłam na zakupy! Zobaczcie sami, co ciekawego kupiłam! ;) 

papryka zielona jalapeno, cena 5,99 PLN
chipsy tortilla, cena 3.33 PLN

+ salsa dip, cena 3,33 PLN

bagietka z salsa, cena 4,49 PLN

fajita, cena 9,99 LN


i oczywiście zawsze pomocna książka z przepisami kulinarnymi :)


Czekam z niecierpliwością na kolejny taki tydzień w LIDLU i mam nadzieję, że uda mi się kupić jeszcze inne specjały! :) A powyższe produkty muszę przyznać, że były znakomite! Jednak najbardziej smakowała mi fajita! Polecam! :)

A.

3 komentarze:

  1. uwielbiam meksykańska kuchnię! jest jedną z najciekawszych i najsmaczniejszych! Fajnie że dodajecie posty o różnej tematyce! tak dalej! buzka

    OdpowiedzUsuń