outfit

Mam dla Was kilka zdjęć przedstawiających mój ostatni outfit :) Jest to praktyczny ale i wg mnie ciekawy strój nadający się na wiele okazji takich jak np.: spotkanie ze znajomymi, spacer czy też zakupy! Gdybyśmy wymieniły torebkę na nieco większą, zestaw ten mógłby się również nadawać do pracy, szkoły. Niewątpliwie jednym z ciekawszych składników tego outfitu jest marynarka w bardzo interesujący motyw, wzór. Można ją łączyć z rozmaitymi rzeczami. W połączeniu z jakąś elegancką spódnicą będziemy wyglądać znakomicie! :)  Opcji i pomysłów jest na prawdę wiele, a każdy z poniższych elementów można ciekawie wykorzystać! 

A już niedługo ... napiszę dla Was, miejsca gdzie wyszperałam poniżej wykorzystane ciuchy i dodatki! :) 








 outfit:
bluzka - H&M
marynarka - Zara
spodnie - Cubus 
torebka - Zara
buty - Stradivarius


Do zobaczenia!  A.

4 komentarze:

  1. znakomicie! :D czekam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twój zestaw!
    Marynarka,buty,torebka-CUDO <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw!:)zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń