sun

Dzisiaj mam dla was fotki, które robiłyśmy parę dni temu. Nareszcie wyszło słońce i mogłyśmy porobić jakieś fajne zdjęcia na dworze :) Poniższy outfit  jest idealny na pogodę jaką mamy teraz za oknem. Koszula w groszki pasuje do wielu elementów naszej garderoby. Możemy założyć ją zarówno do spodni jak i do spódniczki. Kwestia dobrania butów, zależy od nas - możemy założyć szpilki, koturny, baletki czy też nawet trampki :) Elementem wzbogacającym nasz strój są oczywiście dodatki! Ciekawa torebka czy też biżuteria nadadzą fajnego akcentu. Nie zapominajmy o tym, że pogoda bywa jednak zdradliwa i warto założyć jakiś płaszczyk, który dodatkowo wzbogaci nasz outfit. Jeszcze tylko makijaż i jakaś ciekawa fryzura i możemy wyruszać na miasto! :) 
A.












Outfit:
koszula - Allegro
płaszcz - Orsay
spodnie - H&M
koturny - H&M
torebka -  miejscowy sklep


na zdjęciach Karola, a zdjęcia robiła Agata :)



 jak wam się podoba powyższy post? chcecie więcej tego typu notek i zdjęć? czy może macie jakieś ciekawsze i lepsze pomysły? piszcie w komentarzach :)  zdanie każdej z Was jest dla nas bardzo istotne! 


15 komentarze:

  1. woooow znakomicie! :) liczę na więcej takich postów!

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam więc do udziału. :)
    świetny zestaw, trochę klasyczny, trochę kobiecy. prosty, ale efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. więcej,ja chcę więcej ! :)
    Aniś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomicie, jesteś cudowna, dodałam się.

    happysadrocker.blogspot.com Zapraszam do mnie,nie pożałujesz.;) ;-*

    OdpowiedzUsuń
  5. notki ą spoko !:) piękna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne buty.
    Dawno kupiłaś.?
    Jak będziesz u mnie na blogu możesz wejść w baner limonkowy szyk.?po prawej stronie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koturny kupiłam dość dawno, ale nadal są w sklepie (choć już nieliczne rozmiary) :)

      Usuń
  7. świetna bluzka i butki <3
    świetny blog :D
    POZDRAWIAM I OBSERWUJĘ
    ZAPRASZAM DO MNIE NA fashionismypassio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna koszula :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Razem wszystko się świetnie prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna koszula!

    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grochy strzal w dziesiatke!!! gratuluje kasia

      Usuń