Beatlemania cz.3

To już ostatni post na temat zespołu The Beatles! Jeśli macie jakieś życzenia dot. kolejnych postów, po prostu piszcie.

A teraz ... chciałabym Wam przedstawić moją kolekcję z utworami The Beatles. W posiadaniu mam trzy kasety i  płytę CD tego zespołu! :) Myślę, że warto mieć takie 'COŚ'.  




A jaka jest wasza ulubiona piosenka tego zespołu? Ja osobiście nie potrafię wybrać jednej, konkretnej piosenki, ponieważ jak dla mnie każda jest na swój sposób wspaniała! Piszcie w komentarzach!


A.



5 komentarze:

  1. Yestarday jest zawsze dobra na początek dnia oraz na poprawę humoru (wiem, wiem, że to smutna piosenka;)) Ale kocham wszytkie

    OdpowiedzUsuń
  2. dodałam się, ty też się dodaj :D

    dodaj się do happysadrocker.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiscie uwielbiam piosenke LOVE ME DO :) super blog!

    OdpowiedzUsuń